7SKIN : HIGH QUALITY COSMETIC








Wahh nampak exclusive kan packaging foundation 7SKIN ni. Bukan nampak je, tapi memang exclusive pun. Kalau nak tahu, 7SKIN merupakan jenama antarabangsa dan disyor oleh model antarabangsa tau!

Produk kami ini setanding dengan produk berjenama seperti CHANEL, DIOR, MAC dan lain-lain. Mana tidaknya, bahan yang kami gunakan sangat berkualiti tinggi dan diimport dari luar negara (France). Fly dari Paris tuuu... Bukan bahan timbang kilo dari Thailand tu yea.... No wonder la harga yang kami tawarkan agak pricey sedikit, tapi still berpatutan dan mampu dimiliki oleh wanita-wanita yang ingin kelihatan cantik di luar sana.

Kalau anda pernah cuba foundation mahal yang berjenama, bandingkanlah dengan foundation 7SKIN kami ni. Perasaan best dia lebih kurang sama je. Anda boleh tengok testimoni daripada customer kami. Kita boleh tahu produk kosmetik tu berkualiti atau tidak daripada teksturnya apabila dipakai. Tekstur foundation 7SKIN sangat halus dan lembut sehingga tidak menutupi pori-pori wajah. So kulit tu still boleh bernafas even anda bersolek. Tambahan pula, kandungan bahannya yang organik dapat memperbaiki dan menjaga kesihatan kulit anda.

Rasailah sendiri kehebatan 7SKIN Collagen 7 Galaxy Foundation yang berkualiti ini.

It's totally worth the penny!



FB : 7SKIN HQ
IG : 7skinkissmenow 

www.wasap.my/60125920867/Iz
www.wasap.my/60136503086/Yin
www.wasap.my/60136789428/Yan

Comments

Popular posts from this blog

BERHATI-HATI DENGAN PRODUK KECANTIKAN BERJENAMA TIRUAN YANG ANDA GUNAKAN

7SKIN : ORGANIC COLLAGEN FOUNDATION

WHY 7SKIN?